piątek, 24 stycznia 2014

Nowy sweterek

Spodobały mi się sweterki ze zwierzątkami i dlatego też sobie taki sprawiłam, tym razem  z misiem. Użyłam maszyny dziewiarskiej, gdyż wzór jest dżersejowy. Włóczka ta sama co ostatnio pokazywany przeze mnie sweterek z wzorem koszykowym, misiu jest z czarnego moheru, miałam resztki. Dla przekory wykończenie wokół szyi zrobiłam też w kolorze czarnym, inaczej niż reszta ściągaczy. Ściągacze robiłam ręcznie na drutach, gdyż moja maszyna robi tylko wzór dżersejowy.
I was very fond of sweaters with animals and therefore I maid the same for me, this time with a teddy bear. I used a knitting machine, because the pattern is stockinette. The yarn is the same as recently shown by me cardigan with a basket pattern, teddy bear is made ​​of black mohair, I had leftovers. For perversity finish around the neck also done in black, unlike the rest of the pullers. Ribbing I knit, because with my machine  I can only do stockinette.




2 komentarze: