poniedziałek, 11 maja 2020

A MOŻE JEDNAK RECYKLING :)

No i takie rzeczy w takich czasach:
Znaleziony dobry gatunkowo sweter w secondhandzie skład 100% bawełna został spruty przeze mnie. Bardzo lubię to medytacyjne zawijanie na kłębki kolejnych metrów włóczki ;)
Miałam taką bluzkę, którą chciałam zmodyfikować, bo miała nudne rękawki. A że wzorek na czarnym tle w kolorze szarości to ta włóczka też szara pięknie się uzupełniały. Ozdobne szelki zrobione głównie na drutach jednym z moich wzorów - tutaj. Zszyte na tyle wzorem szydełkowym - łańcuszki po kilka oczek połączone z brzegami. Podobny wzór tylko z większą ilością oczek łańcuszka zrobiłam też na bolerku:





Zauważyłam, że ten wzór ażurowy inaczej się prezentuje wykonany tym rodzajem włóczki. Jestem  z całości bardzo zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz