środa, 9 marca 2022

SKARPETKI ZE WZOREM SERCA

 

    Na taki pomysł wpadłam w okolicach 14 lutego - tak,  wiadomo z jakiego powodu :). Chciałam zrobić czerwone serduszko, ale w momencie gdy próbowałam wrobić serce z czerwonej wełny okazało się to nie takie proste przy robieniu na drutach w okrążeniach. Ja jeszcze tej techniki nie opanowałam. Pomyślałam chwilę i wpadłam na pomysł, że zrobię serce kontrastowym wzorem czyli tutaj oczkami samymi lewymi. W tym poście dołączam wam wzór z serduszkiem w PDF - zapraszam serdecznie do wydrukowania. Jest to wersja czarno biała - zawsze możecie tak jak ja pomalować sobie na czerwono;). I uwaga ten wzór jest z myślą o wykonaniu wzoru na skarpetkach metodą magic loop, ale jak ktoś chce może wykorzystać w przerabianiu dwustronnym, wtedy rzędy nieparzyste, tam gdzie lewe oczka przerabiamy prawe a prawe jak lewe.


Tutaj zapraszam do pobrania wzoru: wzór serca w PDF

1 komentarz: